Ensam trip i stan.

Det gick jättebra att jobba igår. Det var bara en gångjag blev lite stressad och det var när bord 65 blev uppfyllt. Av 9 dryga killar, män i olika åldrar. Det tar så himla lång tid. Men det gick bra tillslut. :)
Jag fick sluta 45 minuter tidigare så jag tog ett tåg tidigare och träffade Amina en stund, vi satt på hennes trapp utanför huset och pratade och drack varm Oboy. Myspys.

Jag köpte ett par skor igår också (jag vet mamma att jag inte behöver mer skor men jag ville) Dom är sjukt snygga och konstade bara 229 kr så jag tycker inte det varså mycket att diskutera ;) Det är ju inga pengar.
Nu har jag iaf avanmält mej till Melodifestivaljobbet, så jag behöver inte hitta någon som kan byta helger med mej och jag är ledig den 21 Mars då mina kusiner kommer ner hit, det var jättelänge sen jag träffade Krisse så de vore trevligt att träffa dom.

Ja, springpasset igår var väl inte så kul, jag satte mej på John Chris Coffee och drack en 24 karat latte (mindre god, dom har minskat storleken på glaset och gjort den äckligt söt så blev väldigt besviken), en chokladboll med pärlsocker och så löste jag lite korsord. För mej själv sådär. jag var påväg till kunsgatan men jag drogs lixom in till Gallerian istället, jag vet inte riktigt varför men det var väl tur det för annars skulle jag inte valt en annan väg och då skulle jag aldrig hittat skorna. Det skulle iof nog varit ganska bra om jag förljde min första plan; Kungsgatan.Fast det var ju också en skoaffär som jag skulle till där så ;P

Jaja, dags för frukost.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Nikolina

jobbar du imorgon gumman ?? =) Puss

2009-03-04 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0