natt

Har inget att göra och kan inte sova så jag ligger i sängen med min laptop och klickar mej fram till olika blogar. Har läst dom flesta av dom här "kändisbloggarna" nu, blondinbella, kissie, paow vad dom nu heter, Den enda bloggen som jag fastnade för var Kenzas. Den är mer intressant och hon känns mer vuxen än dem andra.
Inte för att jag satt och grundläste bloggarna eller satt och letade fel och brister utan bara av första intrycket.
I början av mitt, inte så effektiva, bloggande tyckte jag att det skulle va roligt att ha någonting eget som man bara sitter hemma och skriver och samtidigt tjäna pengar på, vem har inte tänkt i dom banorna sen alla dem här unga bloggerskorna kom fram??

Visst, jag tycker fortfarande att det kanske skulle va jäkligt skönt, och roligt. Men det funkar ju inte. Hellst ska man ha ett speciellt tema, vad handlar bloggen om? (Min? Inte den blekaste aning, allt möjligt antar jag) Självsäker till tusen måste man tydligen va, eller? De jag mäskte är att de flesta vet/tror att de är sjukt snygga och alla vill ha dem, även om de kanske dessvärre inte är så. (Jag har min älskade pojkvän som älskar mej för den jag är och jag ser väl helt okej ut. Så där passa jag inte heller in ;P haha. Skämtåsido.)

Nejmen, jag vet inte riktigt vad det här inlägget går ut på längre, jag hade nog ett syfte från början men det har tyckts försvinna nu mot slutet.

Jaja, vi fortsättar väl i gamla spåren då.

Modeblogg? Hmm, inte min nej. Jag är intresserad av mode, älskar kläder, skor m.m men jag har inget intresse av att skriva om det, kanske vad jag har gjort för inköp lite dåochdå.

Bilder är inte riktigt min grej heller har jag märkt. Ja, jag älskar att fotografera men jag lägger aldrig in bilderna på datorn. Jag är för lat helt enkelt, så på min kamera ligger bilder sen i julas ;) Hehe.

Jaja, nu ska jag inte spekulera mer i det här bloggträsket.
Sov gott.

Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0