Inflyttning.

Vi ska försöka flytta in i lägenheten i helgen, eller ja, imorgon kanske. Det är ju inte så mycket kvar av helgen kom jag på. hehe. Vi har ju köpt golv till alla rum och det är redan lagt i vardagsrummet. Det här blir super :D
Köket får vänta en lite stund till, de kan man ändå fixa så länge man bor där också, det spelar ju ingen roll. Det är väl golvet som behöver läggas isf.
Vi har helelr inte så mycket möbleringsalternativ i vardagsrummet för sofforna är för stora, så vi kan ha dem på ett sätt utan att det ser hemskt ut. Tur att det går på ett sätt iaf ;P Haha. Jag vet inte riktigt hur vi ska ha i köket, det är så svårt tycker jag. Köket är nästan svårast att göra. jag skulle vilja ha ett svart vitt med den röda chilliserien från OBH nordica. Så det röda bryter av lite. Det skulle va snyggt.

Nu ska jag äta frukost. (jag vet att det är lunchtid men jag vaknade ju nyss)

Christin wigren

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fett kul :)

2009-07-19 @ 14:16:59
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0