Snömys i jul.

Det verkar som vi få en vit jul iår, det var länge sedan. På fredag blir det däremot plus grader men jag hoppas snön ligger kvar ändå.
Om ca en timme ska jag börja röra mej mot bussen för att åka till stora staden med Amina. De sista julklapparna ska inhandlas och sen ska jag till jobbet och stänga.
Det lär ju va ganska lungt idag, så vi får va snabba och stänga fort så man kommer hem i tid.  :)

Imorgon är det julafton och jag vet int hur vi ska göra. Vi blir väl på olika håll, kanske inte hela tiden men en stund iaf. Vi har ju ingen bil helle så det blir lite krångligare iår än tidigare år. Kul att sätta sej på en buss på julafton? Nej.

Nej, nu ska jag nog börja göra mej iordning.
Här får ni lite skön musik.


God Jul :)
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det var väl den låten du spelade när vi var hos dig i helgen? :)

2009-12-23 @ 17:06:03
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 17:22:29
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0