Shepherd Uggs.



Jag köpte ett par idag. :) Shepherd uggs alltså, svarta. Sjuuukligt sköna :D
Köpte även årets första julklapp! Bara alla andra kvar nu då, är ju ute lite i sista minuten i år tyvärr. Stress stress. Men såklart jag kommer hinna, så jäkla svårt ska det väl inte va. Har ju springpass på tisdag så det blir väl att shoppa klapparna på min långa rast mellan 14 och 17:30 :)

Jag och älskling var och shoppade på systembolaget idag också. Eftersom vi hade hört ryckten om att det skule ha stängt i mellandagarna, men såklart så stämde det inte, dom har öppet som vanligt t.o.m. lite längre :P haha. Nu har vi iaf lite att leva på över jul och nyår ;P

Imorgon jobbar jag ett fyra timmarspass mellan 12 och 16. Jag ska ut på stan en liten stund efter det, älskling ska ivög på julbord med jobbet så jag blir aaalll alone hela kvällen :( Booring. Städa kanske, julpynta lite med tomtar och änglar. Laga någon god mat för en person, eller kanske bjuda över någon kompis och bara sitta och snacka skit och dricka någonting gott?

Nu sitter vi och tittar på Simpsons - Filmen, har inte sett den och är inte ett så stort fan heller, men varför inte se den ändå? :)

JA juste! Imorse så var bussen jättesen (som vanligt när det kommer snö i Sthlm), så jag blev jättestressad eftersom jag skulle komma försent till jobbet. Väl på tunnelbanan iaf så stod det ett gäng tjejer och sjöng fyrstämmiga julsånger, tror dom övade inflr någonting, det var så fiiint! Och vet ni? Jag blev jätteavslappnad. Det är konstigt vad musik, eller bara lite härliga juliga toner, kan göra för att få en avslappnad :)

Ha en trevlig vinterkväll.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Dumma mig som jobbar :( Annars skulle jag kommit över på lite fanta och vänner ;)

Puss

2009-12-18 @ 14:58:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0