Sämst uppdatering!

God kväll gott folk :)
Sitter och klickar lite på min nya mobil :) Mer komplicerad än jag trodde faktiskt, men det tar sej iaf. ;P haha. Tittar samtidigt på Bröllopsfixaren, hänger inte med så värst mycket i den tyvärr :P

Jag vet iaf att jag är jäkligt sugen på godis!!! Det var längesen jag va såhär sugen på godis faktiskt, på vägen hem från jobbet imorgon ska jag nog köpa med mej en påse :D Jag jobbar lunch nu måndag till tisdag, jätteskönt, så då hinner man hem till middag och alla bra filmer som går såhär i mellandagarna.
På tisdag ska Amina möta upp mej efter jobebt så ska vi mellandagsshoppa lite. Man kan ju inte helt strunta i det! Eller hur!?



Jag tankte ta lite bilder på mina fina julklappar sen också så ni får se dom, nu när jag har en telefon med sä JÄKLA bra kamera så kan jag ju göra det utan massa jobbiga sladdar som man måste hitta till kameror och sånt skit.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och kanske leta fram någontign gått i köket.

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Fin mobilis :) Snart ska jag också köpa en ny, förhoppningsvis..så fort den andra går ut :)

Hoho, inte setts på flera dagar nuuu :(

2009-12-28 @ 00:54:03
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0