Godmorgon.


______________________________________________________________________________
När jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade vid 9 så var det frost överallt :D Mysigt, så jag gick och tittade på termometern som stod på -8 grader. Blir det kanske lite snö snart??

Grannen håller på att göra om någonting i sin lägenhet så dom håller på att slipar eller borrar eller någonting som låter otroligt mycket, i varje rum så låter det som att dom är i rimmet intill och slipar på väggen. Usch, det vaknade jag av i morse, kanske tur de eftersom jag tydligen hade glömt att stålla klockan. Den ringde iaf aldrig kl 8 då den skulle gjort det.

Dags för sminkning :)
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh, braaa! Vill ha snö!

Jag tycker din blogg blev jättefin! :)

Vi måste bestämma ett datum för julbak :D

Paui kanske vill vara med ?



Puss

2009-12-02 @ 12:02:01
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0