14 Juli 2010

Hejhej på er människor som hänger här ibland!
Vad ska jag skriva om ? Vad vill ni läsa? Mitt liv? Mer musik? Mer mode?
Jag sitter helt ensam på kontoret just nu, alla är ute och käkar lunch medans jag, duktig som jag är, tog med mej matlåda! Pyttipanna blev det, en burk ketchup också såklart. MEN eftersom vårat kylskåp här på jobbet är trasigt så ställde jag in allting i frysen, INKLUSIVE ketchupen då. Vilket resulterade i en frysen ketchup som var väldigt svår att tina i micron ;P haha. Smart va?

Ska gå ut i solen lite innan lunchrasten är slut, men det är ju lite tråkigt att göra själv. Så jag väntar på att resten ska komma tillbaka fån sina oekonomiska restaurangbesök och komma hit och umgås med mej istället. Vem vill inte de lixom? ;P haha.
Neej, men seriöst. Har ingenting att skriva om. Ni kanske märker det, jag bara skriver på utan att veta vad jag skriver om. Om jag tänker tillbaka utan at titta på vad jag har skrivit i detta inlägg så har jag ingen aning om vad jag har skrivit tidigare. Att jag har ätit pyttipanna och fryst ketchupen är väl de jag kommer ihåg ungefär.

Jaja, ha en bra dag, det ska jag ha! Jag ska ha en GRYM dag! Slå de om ni kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0