Sista semesterdagen är snart slut.

Japp, så var semestern över för iår då ;P Imorgon är det tillbaka till jobbet och jobba, jobba, jobba!
Har kikat lite på olika utbildningar på Centrumvux här i Haninge och har hittat en som verkar väldigt intressant. Sista ansökningsdagen var den 3 Juni 2010 tyvär, och den börjar redan 23 Augusti. Så eftersom jag jobbar imorgon så ska mamma ringa och kolla fall dom har några platser lediga för mej inför starten så jag kanske kan börja plugga igen, skulle va grymt!
Plugga och ha ett extra knäck på sidan av. Så kanske man kommer igång med sit liv sen, det man vill göra. Någontign eget. Jag och Amina har våra planer ;) Skulle va grymt om dom kunde bli vekligehet också.

Idag har vi tittat på första avsnittet av säsong 3 av True Blood. NICE! Har längtat som fan. Det hackade lite och stannade ibland men det gick att se iaf, hoppas resten är bättre.
Såg även en annan bra film, The Timetravelers Wife heter den. Ni borde se den, lite förvirrande i början men man fattar sen.



Nu måste jag nog sova så jag orkar upp imorgon. Har sovit alldeles för länge på mornarna den här veckan.

Ha en trevlig kväll.
    xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0