Hemma för att vända.

Nu är jag hemma igen, för att plocka ihop lite grejer och sen åka igen :P Men jag tänkte att jag såklart kan klämma in ett litet blogginlägg medans jag ändå är hemma. :)

Har köpt en liten present till Martin, och ett kort :) Tihi.
Jag skulle ju ha tagit tagit tag i stora disken idag också men det har inte blivit så än. Kanske ikväll när vi kommer hem igen. Eller inte kanske, jag måste, tyvärr...

Vi åt ju även skräpmat igår så jag måste slänga alla kartonger och matrester också, blä. De luktar typ kebab i hela lägenheten, skitäckligt verkligen.

Jag var med Amina på banken som sagt, sån jäkla otur vi hade som missade vårat nummer för att vi gick iväg. När vi gick var det nr 308, och vi hade 324. Vi gick och köpte en cheesburgare och chilade lite sålänge och när vi kommer tillbaka så står de på nr 325, vad är oddsen lixom!? Så det var ju bara att ta en ny lapp och vänta i evigeheter. Typiskt.

Nej fan, nu måste jag nog skynda på lite här!
 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0