Fredagen den 13 Augusti 2010

Phu! har pecis städat badrummsgolvet på alla kattsand som Sigge sprätter omkring sej. har även ÄNTLIGEN diskat ut hans låda så den är som ny. Sebbe började med första disklasset och jag fortsätter väl med det när det första har torkat. Nu jäklar blir det städa av!
Jag vet att det är fredag men jag känner för att ha en städdag, eller städkväll kanske man ska kalla det. Jag vill int göra någontign annat än att få ordning på all skit som vi har här hemma. Det ser ut som ett jäkla bombnedslag här i lägenheten och jag får PANIK på det!
Speciellt nu när jag har varit hos min älskade kusin och sett hur fint och rent hon har det. Inte mycket grejer alls. Soffa, bord, tvbänk. Mer behövs inte i ett vardagsrum. Varför har inte vi det så?
Här står det massa fula högtalare som ändå inte används, en stereo som kan spela gramofonskivor (?). Bläää! Ner i förådet eller släng skiten säger jag! Men det är Sebbes och han vill ha kvar det så man får göra det bästa av situationen.
Jag tror allt kommer bli mycket bättre när vi blir av med sofforna och får en vanlig snygg divan soffa istället. Dom här tar upp så fruktansvärt mycket plats! Så Emmeli får ta dom i sitt mycket större vardagsrum. :)

Jag fick jättefina grejer av mamma idag på posten :D
Pennskrin, bläckpennor, stiftpennor, märkpennor och suddgummin! Jippie! Det känns om jag ska börja ettan igen :D

Nu skajag plocka undan här vid soffbordet!
 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0