3 Januari 2011

Nu höll jag på att skriva 2010 såklart. Men jag kom på mej själv ;P

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt. Bloggen har legat väldigt mycket åt sidan nu senaste dagarna, har inte haft någon lust eller ork. Jag vill nog egentligen starta en ny blogg, och börja om från start, men jag kommer ändå komma tillbaka till den här såsmåningom som jag alltid gör.

Det ser ut som att jag sprutat in botox i överläppen, fast bara på ena sidan. De är någon konstig sjukligt stor finne, eller något annat konstigt som sitter där. Nu är första dagen som själva läppen inte är svullen utan bara den knölen.

Såhär såg jag ut i förrigår: 


Jag hittade lite söta bilder på Sigge som kommer upp i ett nytt inlägg strax efter det här :)

Ska nog börja packa lite. Åker ju till Åre på torsdag! Yeeey. Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0