Tjafan!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är inte den bästa på att uppdatera kanske. Helgen var iaf jättebra.
Fredag var det städning för hela slanten, även på lördagen då Emelie och Amina hjälpte mej att göra grovjobbet ;)
Lite senare kom Jennie och Sofie. Vi käkade asgod middag, drack vin och pratade som bara tusan! Sjukt kul att ni ville komma hit tjejer. Det ska va absolut göra fler gånger!!!


Igår (söndag) blev det en slappdag. Låg och tittade på Eat,Pray,Love. Seg film, men ändå lite bra. Gick en sväng till Maria och sydde på clips på löshåret som jag fick (vi bytte, mitt mörka mot henner ljusa). Jättefint, så nu kan jag ha långt hår, måste bara fixa så det blir samma färg som mitt eget hår, mn de fixas hos frisören.


Idag... inte mycket... va på intervju. Gick bra, kändes det som. Mamma kom hit och drack kaffe och åt minisemlor, hon hade också köpt med lite bröd, smör och ost och så. Bästa mamma <3
Nu är jag däremot jättetrött. Jag ska gå och lägga mej tidigt idag, börjar 9 imorgon, slutar 17. FYFAN vilken lång dag i skolan!

Det här inlägget blev otroligt trist och ointressant, jag vet. MEN jag tvingar er faktiskt inte att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0