Varför har inte Sigge diskat?

Hejhejhallå ni ynka unika läsare här på bloggen :D

Hoppas ni har haft en bra och lärorik dag. Det har iaf jag haft.

Imorse hade vi Presentationsteknik i skolan. Vilket jag tycker är väldigt givande och kul! Jag är väldigt nöjd med vad jag presenterade, eftersom jag typ aldrig har stått och pratat så förut. Någon liten redovisning i gymnasiet och en föreläsning om bloggarGmediaGroup är väl det jag har åstakommit (stavas det så?) Så jag är iaf riktigt nöjd med min insatts!
Jag ska bli grym på att hålla föredrag!



Nu när jag kom hem efter en heldag i skolan så har Sigge levt livet medans vi varit borta verkar det som.

  • Mitt läppglas som låg på soffarmstödet låg på golvet i badrummet. Har han burit in den dit? Isf varför!?
  • Fjärrkontrollerna låg på golvet.
  • Min mobilsladd är spårlöst försvunnen. '
  • Min BH som hängde snyggt och prydligt på en krok i badrummet låg på golvet nedanför.

Hmm, kunde han inte typ tagit tag i disken som är kvar? Eller slängt i en tvätt? Eller städat?
Katter är så lata, han får ju allt serverat till sej men inte kan han göra någonting så litet som att städa lite som tack för allt.
Haha, nej. Såklart han inte kan. Han är ju katt. Lille plutten. Våran ögonsten.

Jag ska nog försöka plugga lite innan Idol börjar idag. Jag har ju faktiskt ett ltiet prov på torsdag som jag tänkte göra hyffsat bra ifrån mej på iaf. :D



Jag gjorde ett litet collage ave några vackra vinterbilder jag tog i vintras när det var så mycket snö.


Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Åh jag ÄLSKAR collagebilden!! :D

Sv, Ja, det har jag haft :)

Hur har din helg varit? :D

2010-09-14 @ 22:01:06
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0