Måndag 20 September 2010

Nu har det blivit lite dåligt med uppdatering. Jag har ju varit längre upp i landet över helgen vilket var väldigt skönt och avslappnande.
Jag, Sebbe, Elin och Joar åka upp vid 15:00 tiden i fredags och var framme vid 20:30 ungefär, då hade vi handlat frukost till lördagen också.
Fredagen bestod av sista halvtimmen av Idol såklart! Vin (!) och Pictionary. Vi gick och la oss runt 2 tiden tror jag.
På lördagen begav vi oss in mot Huddik och gick och kikade lite i affärer, gick på systemet och köpe vax! :D haha.
Vi hade bestämt oss för att vaxa Sebbes rumpa :D hahaha. Han har velat de ett tag sp de va kul, blev inte så mycket reslutat tyvärr. Han körde en vaxremsa i armhålan också, DET gjorde ont! haha, blev ett jävla skrik där!
Resten av lördagen bestod av lite olika kortspel, alkohol, bastubad och en pomenad i totalt mörker 2 km! Sjuuuukt läskigt. Vi träffade på två människor i morkret som var ute och cyklade, varav den ena var ganska full :P haha. Vi var ute och gick vid 1 på natten kanske. Första biten var jätteläskig, men den blev det bättre. :) hihi.

Igår sov vi ganska länge, och åkte från Delsbo vid 14 tiden. Vi var hemma mellan 17 och 18 någongång så det gick jättesnabbt att komma hem!

Det var lite kort om våran helg uppe i delsbo.
Tog tyvärr inga bilder, vilket jag ångrar ganska mycket eftersom det är jättefint där uppe!
Det lär inte dröja så väldigt länge innan vi åker tillbaka, inte om jag får bestämma iaf. Det är såna man skulle vilja göra varje helg helst men det är ju svårt med lilla Sigge. Man vill ju inte lämna honom ensam hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0