Hejhej från mej och Sigge.



Var hos Sabine imorse kl 10. Pluggade med grupparbetet fram till kl 13, sen åt vi Potatis, köttbullar, brunsås och lingon. Mums! Vi tröttnar aldrig på de.
Orkade inte sminka mej imorse, så jävla skönt att gå utan smink. Mår inte så bra heller. Det var därför jag inte skrev någonting igår. Låg hemma med frossa hela dagen igår. En hosta som inte var rolig alls.
Jag var och grattade Lalla på 91 års dagen iaf, och hämtade mina och Aminas grejer hos min kusin som vi lämnade där innan blogawards.
Skriver mer om lördagkvällen senare. Ska försöka få lite bilder också så ni får se hur jag såg ut :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Braa vill se bilder fårn blogg awards :D

2010-09-27 @ 19:36:37
URL: http://jjeltsch.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

det är ett bra namn ^^

2010-09-28 @ 07:41:41
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0