Chrissie ♥ Nightwish

Musik. Jag älskar musik. Lyssnar på nästan allting, nästan. :P Det är dock ett band som jag alltid återvänder till. ALLTID. Och det är... som ni kanske förtår av rubriken, Nightwish.
Nightwish har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, dom finns där och kommer alltid att finnas där.
När jag är arg blir det Nightwish i hörlurarna, dom har någon lugnande effekt på mej.
Nu lyssnar jag inte på dom för att jag är arg, utan för att jag saknat dom :)

Efter sångerskabytet så är dom tyvärr inte alls samma band tycker jag. Det är Tarja som gäller!!!

Här kan ni också lyssna lite :)














Nu får de räcka ;) Vill ni ha mer kan ni gå in och söka själva.

Nu kommer Sanna snart hit! hihi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0