Torsdag 7 Oktober 2010

Hej folk

Jag har försökt plugga så gott jag kan ett tag nu, har dessvärre inte kommit så långt så de blir väl till att sitta hela kvällen :( Har prov imorgon i Företagsekonomi. Hoppas de inte är allt för svårt!

Hoppas ni lagt märke till min fina Rosa Bandet uppe i högra hörnet. Visst är den fiin. Stödj ni också, klicka på min och fixa! Passa på att skänk några kronor när ni ändå är där också.

 



Har lite bilder nu som jag inte laggt upp. Från igår och från förra helgen.

Jag följde med Sabine till Gamla stan igår, hon skulle fixa sin piercing. Det var en jävla massa folk i studion så vi satt utanför och drack varsin kaffe sålänge. :)


Jamjam.

Och så två fina bilder från i fredags också, när jag och Elin först var i stora staden och strosade runt, åt lunch, drack vin på Grodan vid Sturegallerian och Elin shoppade :D


Sen åkte vi hem till henne och gjorde oss iordning, Marie kom dit, vi käkade middag och sen rörde vi oss in mot stan. Bilden är tagen på Hellströms Bar. Rörigt ställe de där. Massa folk!


Det kommer upp bilder på hur det ser ut i vardagsrummet också. Men här får ni en liten sneakpeak som ni kan fundera lite på. :D


Hihi. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0