Morgonkaffe...

Finns de något bätte?
Antingen i en kopp innan man går hemifrån eller i en termosmugg påväg.
Jag brukar ha termosmuggen, köpte btw en ny i måndags också, värdelös är den!!! Återgår till min "gamla" igen. Den håller kaffet varmt längre och läcker inte i locket.
Jag ska kanske inte klaga så mycket då den kostade 39 kr på Eurostore men ändå... Blää på den. Det ända positiva med den muggen är att den har handtag.

Jag vill ha en sånhär fin blommig, fast med handtag :D Så en blandning av de nedan skulle va perfekt.
 

Finfina termosmuggar.

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den blommiga muggen ar ju valdigt fin. Vilken jattebra bild pa dig!

Alskar dig puss mamma

Idag ska vi till Camp Nou, den stora stora fotbollsstadion.

2010-10-27 @ 09:40:41
Postat av: Micaela

Vilken fin design du har! :)

2010-10-27 @ 09:55:37
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0