Ingenting gjort än så länge...

Ååh, vad jag känner mej dålig! Jag sitter fortfarande i soffan och gör ingenting. Har virat in mej i filtar, som btw är värdlens mjukaste filtar, åk till Ö&B och handla ni också! Dom är heeeeeelt fantastiska!
Sitter och sippa lite på mitt kaffe, funderar på att sätta igång en panna till ;P hehe. Nej då. Jag ska väl komma igång med lite städning snart, eller var de pluggning? Hmm, jaja, båda är tråkiga saker.

Jag förstår inte så jäkla mycket av företagsekonomin så jag och Sabine ska sätta oss någon eftermiddag i nästa vecka och plugga tillsammans så vi får ihop allting till nästa torsdag då det är dags för tenta nummer 2 i FEK.

Jag kanske ska sätta mej och göra ett sånt där schema över veckan som Kissie gör hela tiden. Varför inte?! Kul grej.

De ska jag göra nu :D haha!




Jag vill ha en längre toffs :( Men måste klippa av håret nästa gång jag går till frisören igen så de får väl vänta ett tag till. Funderar på att bleka mina clips? Får ta med och fråga hur sånt där fungerar, jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0