:)

Nu var de längesen jag gjorde ett riktigt inlägg. Märkte att jag helt glömt bort min färgade text som jag så fint hade förut, men nu när jag bytt dator så har jag inte alla koder så jag får hoppa över dom.
Jag var inne i Gamla Stan med Sabine idag. Tog varsin kaffe på  Espressohouse och gick till A'N'T där hon skulle byta stav i naveln.
Skönt att komma hemifrån bara lite sådär, alltid mysigt i gamla stan och alltid gott med kaffe, och såklart alltid kul med trevligt sällskap.

Ikväll ska jag och Sebbe iväg, tänker inte skriva någonting om de här just nu för de är lite hemligt fram tills dess att vi kommer dit!

Igår var det ju iaf som sagt klassfest hos Annika. Jättekul att träffa alla utanför skolan som jag skrev igår när jag kom hem. Blev några glas vin, men inte tillräckligt för att bli bakis, vilket är väldigt skönt. Tog lite bilder med mobilen som kommer upp här också.



Björn och Johannes


Sara och Estefania

Saskia, Susanna (bakom glaset) och Jessica

Ylva, ville inte va med på bild :p

Jag och Maria

Annika och Sara.

Var några mer bilder men några ville inte att dom skulle visas EVER, och några är lite halv suddiga. Så det här får räcka :P

Inte ofta jag kommer med bilder redan dagen efter!!! Nu blev ni lite paffa va ?! ;P

Måste äta någonting nu, så ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Beccis

sv: Ahaa gu va kul :D Vill också gå på partyy, men det är inga shyssta helger i helgen såå:)

Idag ska jag iaf bara ta det lugnt, men vi får väl se va som händer :D hihi

kram!

2010-10-09 @ 17:57:40
URL: http://blondabeccis.blogg.se/
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Ja, så vackra att det gjorde ont i hjärtat! :') Vad söt du är Chrissie, ska hälsa det till dom :)

Kan du ses nån dag i veckan ?? :)

kram

2010-10-10 @ 23:40:46
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0