Hoppar på trenden!

Hittade en lite roligare lista än den vanliga som cirkulerar runt på olika bloggar just nu. Jag tänkte försöka mej på att göra den här. :D Med start imorgon.
Från och med nu kan ni alltså i 30 dagar framöver se vad ja gska skriva om, iaf i ett inlägg per dag :) Det kommer bli uppdaterat varje dag och det finns inga anledningar att inte skriva dessa :) ;P hihi.
Perfekt att starta dag 1 första dagen på en ny månad, eller hur!? :D

Här har ni listan.

Dag 01- Presentation av mig själv
Dag 02- Tre favoritprogram på tv
Dag 03- Min favoritfödelsedag
Dag 04- En nytagen bild
Dag 05- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 06- Min favoritplats
Dag 07- Två utomlandsbilder
Dag 08- Ett minne jag har
Dag 09- Det här hade jag på mig idag
Dag 10- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 11- I min handväska
Dag 12- Den här veckan
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 15- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 16- En bild som är från när jag var liten
Dag 17- Min favoritfilm
Dag 18- Min favoritmat
Dag 19- Min favoritfrukt
Dag 20- Tio saker jag gillar att göra
Dag 21- Mina favoritdagar på året
Dag 22- Min favoritlåt
Dag 23- Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 24- Min förebild/idol
Dag 25- Mitt bästa skämt
Dag 26- Den här månaden
Dag 27- Min dag
Dag 28- Mina syskon
Dag 29- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30- En sak jag gör varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0