Godmorgon

Sitter här i soffan med mitt morgonkaffe. Det kan ju bland de godaste som finns på morgonen. Snart ska jag åka till Sabine för att plugga ännu mer inför tentan imorgon. Företagsekonomi kan ju va bland de mest förvirrande i sklans historia! Tyvärr. Men det är bara att stå ut och hoppas på de bästa.
På måndag börjar ju en ny kurs och de ska bli superkul. Marknadsföring. :)

Jag ska ta med mej mjöl till Sabine också. Det blir pajbakning också. Sjukt gott verkligen!

Det blev ingen powerwalk imorse, dumma mej, eftersom jag var väldigt trött imorse och ville utnyttja sovmorgonen dagen innan tentan. Jag ska ta mej ut ikväll och gå en runda.
Någon som är på?

Nej, dags för lite frukost!



Kommentarer
Postat av: Sabine

Vi kan promenera hos mig innan du åker hem!!!

2010-11-04 @ 10:50:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0