Går att uppdatera igen nu!

Ledsen för att jag inte bloggade igår (eller jag gjorde de men de ville inte publiceras, det kom upp idag på dagen istället men de står att publicerades igår, SKUMT!)
Så det ser ut som jag tog en liten bloggpaus men så var inte fallet, jag satt och skrev flera stycken inlägg, men de kom inte upp, jag mmsade in inlägg, kom inte upp. Jag satt här hemma och kokade av ursinnighet!!! Så arg jag var alltså! Helt sjukt.

TÄVLING!

Men nu är jag tillbaka och ikväll ska jag iväg och göra en sjukt rolig grej!
Jag ska på en butiksinvigning.

Kan ni gissa vilken!?

(den som gissar rätt först får en länkning och dom som jag redan berättat för är själklart inte med i tävlingen ;P)

Ledtråd: "Du kommer in splittrad och kommer ut...(?)"

Kommentarer
Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: haha :P

jag ska snart åka och käka pizza :D

2010-11-19 @ 12:54:32
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: danten89

Jag gissar på ICA Maxi? =)



Om jag är Harry Potter nörd.. älskar det :)



Haha och jag som bara tycker Robinson blir bättre och bättre..

Haha.



Melodifestivalen då? Kanske kan vara nåt?:)



Kram

2010-11-19 @ 14:47:49
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0