... dag.

Ja, Farsdag är det ju uppenbart att det är och det är väl ingen som har glömt det? Men visste ni att det även är Ostkakansdag idag!? hahaha.
Jag och mamma var på Coop i fredags och när vi provsmakande någon ostkaka där så sa kille där att; "visste ni att det är ostkakansdag på söndag?"
Både jag och mamma blev helt paffa, finns de en sån dag?

Visste ni att de fanns en ostkakans dag?



Idag blir det väl inte så mycket uppdatering med tanke på att jag ska iväg till far min och kommer väl va där ganska stor del av dagen. Men jag har slängt in några tidsinställda inlägg också så helt dött blir de inte här inte ;P


Kommentarer
Postat av: maisah

musm ! :D

2010-11-14 @ 12:19:20
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0