22 November 2010

Tiden går undan! Den här veckan är fullproppad med saker att göra och jag har varit jättedålig på att blogga på senaste tiden.

Idag har jag varit i skolan, fick sluta redan vid 14:00 istället för kl 16:00, väldogt skönt! Så jag passade på att plugga lite här hemma och har också köpt hem lite bakvaror. Jag och Sebbe ska baka kärleksmums tänkte jag. Jammi.

Nya köksbordet är på plats och det ska bar aslipas ner, målas och dekoreras sen kommer de va skitsnyggt! :D

Jag måste planera någon middag för idag, orkar inte, har inget hemma. Sjukt tråkigt :(

Vad äter ni för middag idag?


Kommentarer
Postat av: Kashaya - tävlingar pågår

Skönt att sluta tidigt och kärleksmums är gott, har dock aldrig bakat det själv.

2010-11-22 @ 18:11:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica Schön

Personlig tränare är superbra, men det kostar därefter också!



Du ska ha viljan för att komma igång, gör det inte till ett måste utan se till att göra det för att du VILL. Annars slösar du tid på gymmet :)



Fråga dig själv, eller skriv ner, vad du vill få ut av träningen. Och varför vill du träna? Du vill ju träna av ett antal anledningar eller hur? När du svarat på dem frågorna kan det vara lite lättare att köra igång. :)



Träna det du tycker är roligt till en början, är det t ex roligare att gå på grupp-pass, gör det! Ha delmål och bygg sedan upp träningen allteftersom. Och se till att ha kunskap om det du gör, det är inte roligt att träna om man inte har några mål eller vet vad som händer eller hur man gör. :)



Du får gärna fråga mig mer, nu är jag ingen expert men jag läser fysiska träningsmetoder och utbildar mig därmed till instruktör, så jag hjälper gärna till så gott jag kan :) Stor kram och lycka till!



DU KAN OM DU VILL!

2010-11-22 @ 18:27:17
URL: http://salongjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0