Varm dag.

Det är otroligt varmt ute idag. Har suttit på balkongen med en bok och ett glas saft en stund. Väldigt skönt var det. Jag har dammsugit därute också eftersom jag hade spillt massor av jord på mattan när jag planterade två blommor.

Tidigare idag var jag hos Nikolina och drack kaffe. Vi satt ute på hennes balkong och pratade och käkade isglass med körsbärssmak, hur god som helst! Såna måste jag köpa hem.
Vi åkte förbi centrum där jag köpte alvedon och ost och sen bar det av hemmåt.
Åt två toast direkt när jag kom hem men känner att hungern börjar smyga sej på igen nu så det börjar nog bli dags att börja med maten :) Fläskfilé, kroketter och bea blir det, jammi!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0