Betalningsdag

Jag har precis betalat alla räkningar som ska va inne enna månad. Var ovanligt mycket med kattförsäkring och annat skojigt ;P haha.
Snart ska jag ta mej upp mot centrum för att möta Paui, vi ska käka lunch. Det blir nog att vi köper med oss hit hem. Är det varmt eller kallt ute? Man kanske kan sitta på balkongen?

Ikväll jobbar jag som sagt, blir nog inte lika mycket uppdateringar idag som igår eftersoim jag har saker för mej idag. Jag tycker inte om att sätta mej vid datorn när man umgås med en kompis, inte så trevligt, eller hur?

Jag ska rota fram ett par byxor i min stökiga garderob.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Då kan vi nog ses :D

2010-05-25 @ 20:26:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0