7 Maj 2010

Börjar väl bli dags att uppdatera lite här nu. Har egentligen ingenting att skriva om... men jag kan berätta att jag är hungrig, irriterad, har ont i huvudet och inte vet vad jag ska ha på mej på bröllopet imorgon!
Yes, vilken härlig kväll detta är.

1. Man skulle ju kunna lösa det första genom att ära, men eftersom vi inte har någon mat hemma så är det lite svårt. Skulle kunna göra toast men det har jag levt på dom senaste dagarna ;P Jammi.

2. Jag höll på att försöka lösa problemet med var vi ska ställa våra filmer och cd-skivor, då jag ställt in alla glas där filmerna var tidigare. Allting ligger i hagar isoffan, två killa klampar in, sätter igång TV-spelet och börjar spela jävla NHL äckel spel! Känner mej inte riktigt lika taggad på att hitta ett ställe och ställa mej och fixa och dona längre. Känner mer för att ha ner allt på alla hyllor och lägga de i sofforna också, eller kanske på golvet? Eller över tv-spel nördarna!? Skulle nog Cheer me up a bit.

3. Ja, ont i huvudet! Usch, finns de någonting värre!? Har inge alvedon, får helt enkelt vänta ut det. Kanske ska sätta igång en kanna kaffe?

4. Vad ska jag ha på mej!? Fan! Jag vet verkligen inte. "Någonting ni trivs i". Jag vill ha min svarta spets klänning, men liiiite för överklätt tror jag de blir. Svårt! Jag vet verkligen inte! HELP MEE SOMEONE!

Enjoy!

______________________________________________________________________


Update: Kom på att jag faktiskt har en bra nyhet att dela med mej av. Jag har fått nytt jobb, börjar om ungefär en månad.
Så nu får ni en bild till det här inlägget också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det som ska gifta sig? :)

2010-05-07 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0