3 Maj 2010

Städningen fortsatte idag också. Gick upp kl 06:30 tillsammans med Sebbe. Sigge var som galen som vanligt och sprang runt mer än vad han orkade, och lite till.
Det är iaf jättefin här hemma nu, bara sovrummet kvar och det kör jag på imorgon, kanske lite ikväll tillochmed. Måste ju iaf plocka bort de som ligger på sängen så man kan sova där inatt. Jag har sädat i Sebbes garderober också :D

Jag var och hälsade på hos Nikolina i deras nya lägenhet. Den är verkligen superfin! Jättemysig och stor etta. När hänger jag gärna fler gånger, haha. Nikolina, du slipper mej inte nu!!

_______________________________________________________


Våran tidigare så tråkiga vägg har fått lite liv med tavlor, blommor och gitarrer :)


Hallen har blivit mer inredd också med byrån som brukade stå i sovrummet :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Du får gärna komma förbi ofta :D

Er byrå i hallen är sjuuukt snygg :)

2010-05-03 @ 18:43:16
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0