23 Maj 2010

Sova länge idag också. Kvart i tolv vaknade jag :O Har inte gjort så mycket nytta idag, bakat sockerkaka bara, den blev jättegod. Ska nog göra några till imorgon, det är ju alltid bra att ha i frysen om de skulle komma någon på fika :)
Tänkte lägga upp lite bilder från de senaste dagarna.


Fint med hängkrukorna uppe på väggen :)

Söta Paulina var här i fredags...

vi åt godis, jag drack vitt vin och Paui fruktsoda :)

på lördagmorgonen vaknade jag såhär...

Sigge tyckte de va jättemysigt att ligga över min hals. :P

Kommentarer
Postat av: Lowa

Söööt kisse! När får man se bild på pauis mage? Hälsa henne maaassssoor!! PUSS!

2010-05-24 @ 17:46:50
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0