♥ New Moon ♥

Japp, nu har jag varit och köpa New Moon. Eller för en timme sen var jag och köpte den :) Så nu har jag bara väntat på att Sebbe ska spela klart sitt spel så jag kan titta på extramaterialet tills han kommer hem från gymmet då vi ska titta på filmen :)
Mycket kärlek ♥

Resten av dagen blir nog lugn iaf. Har inte planerat någonting. Ska förmodligen göra våfflor till lunch sen, med jordgubbssylt och glass :) Jammi.

Nu ska jag titta på lite extramaterial, tihi. Börjar lixom åt fel håll men det fungerar det också :)



1 vecka kvar!
 (förlåt kusiner, jag vet att ni inte till veta men jag kan inte låta bli ♥)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack!

2010-03-20 @ 13:20:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: A m a n d a

Hejsan, är allt bra med dig'?



Ps. gillar du min blogg får du gärna lägga till den på bloglovin :)

2010-03-20 @ 15:54:17
URL: http://amandaslillafotobok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0