Mobilblogg - Påväg hem

Sitter och väntar på att bussen ska åka från gullmarsplan. Vill bara komma hem och gå och sova, så jävla mot i huvudet.
Kvällen har gått bra och stängningen gick snabbt. Jag svängde själv, skulle egentligen stängt med Cissi men hon fick gå :p men alla hjälpte till och gjorde så mycket dom han med och allt slutade med att jag gjorde en kanonsnabb stängning själv :D
Det blir inte mycket mer till uppdatering för min del idag men jag hoppas ni kikar in imorgon för då planerar jag att lägga upp mina nya 15 cm höga skor, min supersöta sommarklänning och den sjukt snygga tröjan med knappar :) Nu blidde ni nyfikna va?! :D
Sitt inte uppe hela natten :) nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0