Måste börja låsa dörren...

Haha. Sitter här i soffan med min lilla rosa i knät, Vampire Diarys på tv och musik på låg volym. Plötslig knackar det lite på dörren om någon kliver in. Såklart tror jag att det är Sebbe som glömde någonting, han gick över till Andreas för några minuter sedan. Men nej det är inte han, det är någon som jag aldrig tidigare har träffat som frågar om han får låna toan. Haha, hur wierd är inte de?
Såklart så är det någon som är hos Andreas också, jag förstod såklart det också men ändå. Lite roligt tycker jag :P
Det är inte ofta det kommer in en främmande kille genom dörren och frågar om han kan låna toaletten.
Grabbarna spelar fifa som vanligt på andra sidan väggen. Jag ska kanske kila över sen också, why not? Har ju inget annat för mej så :)

Jag vet inte vad jag tycker om den här serien, när jag såg reklamen för den innan den började så tänkte jag att jag skulle titta på den. Jag tycker ju nuförtiden om vampyrserier, som alla andra också, efter att ha sett Twilight (STORT HJÄRTA) och Trueblood (också STORT HJÄRTA). Men den här!? Rippoff (stavas de så?)! Har regissören blivit lite väl inspererad av Twilight kanske?

 


Vilken tycker ni bäst om!?
Jag tror jag kan lista ut svaret men kommentera gärna ändå ;)


Uppdatering: Visade sej att okända killen va en jag träffat tidigare :P haha, han hade bara klippt sej.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tyvärr så tror jag nog att twilight är en ripoff på vampire diaries.. VD-böckerna kom innan.. Dock så är nog stefenie liiiite bättre på att berätta! :)

2010-03-15 @ 09:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0