Jobbintervju, Latte och Hemmagjorda hamburgare :)

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. Jag faller alltid tillbaka till det när jag äntligen blivit bra på uppdateringen.
Jag var på intervju idag btw, inget för mej dessvärre.
Jag var klar där vid 14:45 ungefär, så jag skickade ett sms till min lilla kusin som jobbar i globen på djuraffären. Hon jobabde inte, men var påväg till Globen för at fördriva tiden lite. Vilken tur jag har :D Vi tog varsin latte och varit varm macka med paramskinka och mozzarella ost på. Jätte jammi.

Ååh, jag blir ju hungrig bara jag ser den :O

Jag och Sebbe var och käkade middag hos mamma idag. Hon hade gjort hemmagjorda hambugare. Jättegoda var dom! Men också väldigt mättande :P Sebbe skulle ha fixat radion i mammas bil också men Micke hade tagit bilen till gymmet, och det är ju tyvärr lite svårt att sätta in en stereo i en bil som inte finns där :P haha.
När vi kom hem gick Sebbe in till grannen och spelade en Fifa match, sen kom båda grabbaran in och tittade på film, Funny People med Adam Sandler. Det var väl helt okej, ingenting som man vill se fler gånger men visst va den rolig :)

Imorgon ska jag troligtvis åka till kusslingen :) Fast det är inte förens efter tre någon gång tror jag. Ska försöka komma iväg till gymmet också imorgon på dagen, nu när bilen fungerar igen är det inte lika jobbigt längre :P haha. Så länge jag får låna den såklart.

Nej, börjar bli lite sömnig så det är väl dags att krypa ner under täcket.
Nattinatti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0