Janet Leon

Hejhejhallåhejsan :)
Dricker ett glas vin för tillfället. Ska åka iväg till Amina snart :)

Idag har väl inte hänt så mycket egentligen. Åkte till Ica Maxi vid 9 tiden och köpte New Moon, åkte till mamma vid 2, drack lite kaffe och lämnade listan på vad vi ska ha från Airshoppen :) Svängde förbi systemet också.
Ja... De var väl det. I Guess.

Imorgon är det söndag. Och inte vilken söndag som hellst utan min pappas födelsedag :D På dagen ska vi åka förbi och hälsa på farmor, och efter det ska vi åka tillbaka hit till mej och dricka kaffe och äta tårta. Mina småbröder ska också följa med. Ska bli trevligt.

Nehepp... Lite musik kan ni få nu när jag har sån brist på ord.



Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

fin blogg du har gillar du smycken ? besök då gärna min blogg. just nu säljar jag jättevackra budskapsarmband mm till kanonbra priser dessutom fraktfritt, går även att välja egen text till budskapsarmbanden om man ej vill ha det som står



mvh therese

2010-03-20 @ 23:38:22
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Dom ÄR assköna. Vill att alla snö kan försvinna nu så jag kan använda dom!! :)



Jo det gick helt ok! Fick ont i höfterna som vanligt och du vet ju hur jocke är, men han skärpte faktiskt till sig mot slutet för han skulle ut efter och fick lite bråttom så då fick han fart :D

Haha.



Mår du bättre?<3

2010-03-21 @ 07:28:16
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0