Hejhej :)

Kom nyss ur duschen efter ett pass på gymmet. Sprang inte lika länge idag som igår, träningsvärken säger ifrån, haha.
Jag har satt igång en tvättmaskin ska snart sätta igång och städa lite här. Plockat ihop en liten hög packning också, jag är absolut inte kvar men det känns som det börjar bli dags att packa litegrann.

Förshoppningsvis kommer Nikolina hit idag och äter våfflor och dricker kaffe med mej :) Först skulle hon till tandläkarn, så om dom inte drar ut någonting eller gör något annat som gör ont så kommer hon nog hit :)

På lördag bär det av. Jag måste ladda batterierna till min kamera och lägga in massa bra musik på min mp3.



3 dagar kvaaaaar!!!!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jätteledsen att jag inte kom, men jag sitter bara och bölar av ilska :/ Inge kul att vara med Nikolina idag :(



Men jag hoppas vi kanske hinner ses något innan du åker iallafall!

Kram <3

2010-03-24 @ 14:37:44
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till dig och Sebbe. Hoppas ni får en bra dag :)kram

2010-03-24 @ 16:46:14
URL: http://sandrarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0