Friday I'm in love ♥ ... with Twilight.

Ooops, har precis tittat på Twilight igen. Är inne i en Twilight period, den filmen gör mej alltid glad. Så är jag på dåligt humör eller bara känner mej lite nedstämd så drar jag igång den så blir det genast bättre.
Kära Twilight, lämna mej aldrig! ♥


Ikväll blir det jobb, så inget skoj för mej. Eller jo, jag stänger med Nikolina så det blir så skoj en stängning kan bli♥ Kommer väl va mycket folk förstås, det är ju fredag. Så vi får väl se när vi kommer hem inatt. Tar nog pendeltåget tillsammans med Niko iaf :) Ända gångerna jag tar pendeltåget är just vid dom här tillfällena, när vi kan åka tillsammans. Idag har jag tur för vi kan åka tillsammans både dit och hem :D Jippie.

Nu ska jag försöka få några bra bilder på mina nya shooooes från Nelly och kläderna från Bubbleroom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0