En To Do-lista innan resan!

1. Ladda batterier till Pentaxen.
2. Köpa batterier till digitalkameran.
3. Köpa batterier till Mp3.
4. Ladda Mp3 med MASSA bra musik.
5. Packa klart väskorna.
6. Storstäda lägenheten.
7. Bädda rent i sängen. (på lördag morgon innan vi åker)
8. Slänga allt i kylskåpet som kommer ha gått ut när ni kommer hem.
9. Tvätta en tvätt med rött.
10. Tömma alla sopor. (på lördag morgon innan vi åker)
11. Få tillbaka min keps från Paui.
12. Betala alla räkningar.
13. Växla pengar.
14. Lämna nycklar till Steffi.
15. Komma ihåg att stänga av allting elektriskt som går i lägenheten.

Det här ska göras innan vi åker på lördag. Kl 13:00 ska vi mötas på arlanda, och 15:15 lyfter planet. En 10-timmars flygresa så vi är äl framme runt 01:00 svensk tid, men 19:00 Thaitid. Pefekt eller hur!?
Jag hatar när man kommer till hotellet på morgonen (thaitid) och går och lägger sej och förlorar en dag för att man är sååå trött från flygresan.
Den här gången ska jag försöka sova på planet, men jag har aldrig lyckats med det tidigare så varför skulle det hända nu? :P Usch, jag hatar att flyga. Har sådär superkänsliga öron så jag får lock för minsta lilla. Planet har lyft nosen och jag får lock för öronen. Haha, nästan iaf.

Nu ska jag klä på mej och sätta igång med lite städning tills tvätten är klar. Kl 14 ska jag va på vårdcentralen och ta den andra sprutan mod HepA-B. Det går ju ganska snabbt så jag kanske hinenr förbi centrum för en kaffe med Amina innan jag måste sticka till jobbet. Kan ju faktiskt ta 15:30 tåget från handen så hinner jag ganska lagom.
Jag stänger ikväll, hoppas det inte är så väldigt mycket folk. Det är löning idag, men ändå torsdag så hoppas på det bästa och tänk positivt. Hämtar även ut den sista dricksen innan vi åker så det blir ju egentligen perfekt med stängning såhär innan :)
Amina ska iväg på en studentskiva ikväll, så vi får se om hon kommer iväg i tid därifrån för då kan vi nog åka hem tillsammans, skulle ju va trevlig. Vi ska nog ses imorgon också på dagen, jag måste såklart bli klar med städningen först, eller iaf ganska klar så man kan ta det lugnt på kvällen, äta en god middag med Martin och Paui som kommer hit. Men vafan, klart man hinner med Kaffe! Det måste man ju ändå dricka. ;P
Förhoppningsvis lämnar Sebbe bilnyckeln så då kanske jag hinner med allting. Jag måste ju ändå upp till handen för att köpa batterier, och kanske en solkräm? För det har vi inte. Jag vet att dom har den där kokoskrämen någonstans i centrum. Det luktar såååå gott. :)

Nu måste jag sätta igång! Vi får se om jag slänger upp ett till inlägg innan jag sticker iväg!


Fotograf: Jag, våren 2008

TAGGAD TILL TUSEN! 2 DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0