Dolce & Gabbana

Av alla stora, exklusiva, otroligt dyra märken som finns har jag alltid haft en förkärlek till Dolce&Gabbana. Jag vet inte varför, kanske är det den där snygga bikinin som jag köpte när jag var runt 15 men aldrig har kunnat använda för överdelen sitter helt fel och underdelen är spårlöst försvunnen? I have no idea, men deras klänningar är bland det vackraste jag vet och jag kan sitta och drömma om dem i timmar. 
  

Den här vita, otroligt vackra, bröllopsklänningen planerar jag att ha på mej dagen då jag gifter mej. Har jag inte råd med en klänning i den prisklassen får jag väl lämna bilden till någon vänlig själ som kan sy en åt mej!
Är de inte bland det finaste? Jag är mållös...


Skulle jag ha råd skulle jag fylla min garderob med dessa vackra drömmar.



___________




1 vecka och 3 dagar! :)


Kommentarer
Postat av: cc

fina :)

2010-03-17 @ 10:12:43
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0