+10 grader på balkongen :)

Japp, termometern står faktiskt på +10. Det är ju såklart bara för att solen ligger rakt på där men ändå.
Haha. Jag somnade på soffan här ändå, vaknae vid 10 och kände att jag ville äta frukost i lugn och ro och dricka lite kaffe.
Vid 12:30 började jag knalla not gymmet, och jag kom precis hem. Jag valde precis rätt tidpunkt för vem fan är på gymmet en sån här fin dag? Då är man väl ute och springer eller promenerar? Jaja, det var iaf bara jag och ca 3 till där och det är så skönt när man slipper vänta vid maskinerna :P
Försökte jogga lite på vägen hem igen men det är nog inte riktigt min grej tror jag, tyvärr. Men värt ett försök iaf :P haha.

Nu är jag riktigt hungrig. Ska nog slänga ihop någonting.
Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: nikolina

Tommies släkting är dum i huvudet! kan berätta mer sen :/



<3

2010-03-11 @ 08:32:57
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0