Väderkrångel den 11 Juni 2010?

Jag har Google som start sida och där kan man se vad det ska bli för väder. Så jag kikade in på väderfliken och tänkte kolla om det gick att ändra så man såg vädret i Haninge kommun istället för i hela stockholm. Då såg jag att på fradag, den 11 Juni, då Haninge skolorna tar studenten, ska det regna och åska. 70% risk för regn!!! Hoppas att det ändrar sej, det är ju trots allt några dagar kvar.
Annars är det ju jättetråkigt! regn på studenten är inte riktigt vad man önskar sej, absolut inte åska heller!

För två år sedan när jag tog studenten var det superfint väder. Det har alltid varit strålande sol när Fredrika Bremergymnasiet har sprungit ut. Från och med förra året ska detta tydligen ändras! Föra året var det dåligt väder och iår ser de så ut också tyvärr.



Kära studenter som springer ut på fredag!
Låt inte vädret förstöra eran dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0