Snygga träningskläder från Röhnisch

Jag skulle vilja tycka om att va ute och springa. Jag vill ut och springa, men de är så jäkla tråkigt. Jag hade planerat att ta en promenad fram och tillbaka till gymmet och träna lite där, ett långt pass för de va så längesen jag va där. Men jag känner fortfarande lite i halsen och jag vågar inte, tänk om det blir värre?
Så därför har jag kikat lite på träningskläder istället. Jag har inte beställt någonting för de har jag inte råd med just nu men titta kan man alltid göra.

 
Skitsnygga kläder till lite svalar dagar om man ska ut och springa lite eller promenera.


Supersköna byxor som går ner under knäna, snygga och sköna. När det är varmt så fläktar dom mot benen också, nice!
Sen när det blir lite svalt ute och man måste sätta på sej någonting mer än ett linne så åker den här snygga tröjan fram!
Den är ju så snygg så jag skulle
vilja ha den till vardags istället
för träningen :p Haha.

Jag skulle vilja ha alla dom
här fina gejerna, då blir man
lite mer peppad till att träna.
Snygga kläder gör ganska mycket.




















Allting är från Röhnisch Sportswear 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0