Nya skor :)

Följde som sagt med mamma och lillebror till skopunkten. Jag fick ett par skor :D Ett par tygskor fick det bli, vita med en låg kilklack. Bara 5.5 cm höga, MYCKET ovanligt att gå i men dom är sköna ändå.
Ska ta en bild på dom senare när min kamera vill fungera.

Vi år hambugare och pommes hos mamma och drack kaffe och så blev det en bit snickertårta också. Jammi.
Vi kikade lite på vad det finns för biofilmer nu också eftersom jag sks bjuda mamma på bio och middag någon dag. Blir nog lördagen om två veckor om inte hon ska ner och heja på Micke om han ska köra vätternrundan.
Vi tyckte iaf att The Last Song verkade bra, och av dom som sett den har den bara fått bra recensioner, så de blir nog super!


Har du sett The Last Song? Skriv gärna vad ni tyckte :)



Nu börjar Cougar town om några minuter. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag VILL se den men det har inte blivit av. Skulle sett den idag men då gick den inte längre. Skumt. Jaja, jag får hyra den senare. Ja, visst verkar den bra? :)

2010-06-09 @ 22:18:25
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0