Lilla Sigge.

Lilla hjärtis är mer galen än vanligt. Hoppas han lugnar sej snart. Det känns som att han borde va tvärtemot vad han är, så han ligger och sover hela dagarna istället, eftersom narkosen fortfarande kan sitta i. Nu på morgonen har han varit i full gång och nu ligger han och vilar lite på köksbordet :) Sötnosen.

Igårkväll somnade Siggisen helt utsträckt över mitt täcke, så jag fick inte så mycket själv. Men han är så söt och mysig så man bryr sej inte! :D Lånade lite täcke av Sebbe sålänge tills jag fick tillbaka lite mer.
Älskar att somna till han kurrande, jag har mycket lättare att sova då.



Aww, jag älskar verkligen den här kissemissen <3

Kommentarer
Postat av: nikolina

Åh, det är så mysigt att sova med sin lilla kisse. Söt Siggisen <3 :)

2010-06-16 @ 07:49:28
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0