Ica Maxi

Kom precis hem från Ica Maxi. Vi hade inget toapapper eller hushållspapper så var tvungen att åka även om jag är sjuk. Kanske inte världens bästa dag att handla på :P haha, tur att de var lite folk iaf.
Först så hämtade jag mej en scanner som vanligt, skulle scanna påse, gick inte (!) Gick till receptionen, och såklart kunde hon scanna direkt så då fortsatte jag in i varuhuset. Plockar allting. Cola, bröd, ost, multivitaminjuice, hushållspapper, toapapper, batterier. Ska betala i själv-scannings kassan. Eftersom jag har kort så behöver jag ju inte ta någon med personal i. Jag drar mitt ica kort, igen, igen, igen, igen. Fan, varför funkar de inte nu då!? Kanske för att jag glömt trycka på starta knappen på skärmen ;P Efter det gick betalningen som smort.
Jag lyfter min kasse ur rullkorgen och vad händer.... reeeeeaatchhh. Japp. Påsen går sönder. Irriterad ställer jag upp kassen på bänken och tar en nya och börjar packa om. Det är med arga steg jag går ut från Ica Maxi denna dag.

Usch, jag ska aldrig mer handla när jag är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0