7 Juni 2010

Idag har det inte hänt speciellt mycket här hemma. Jag hade planerat in att jag skulle träna (hände inte), städa klart de jag påbörjat (har inte hänt än), fixa iordning lite i sovrummet (inte de heller) istället har jag sovit till kl 10, spelat gitarr, ätit frukost sent (ungefär 13:00) och tittat på film.
Min dag ungefär. Inget intresant med den.

Filmen jag tittade på var Mamma Mia, är inte den underbar? Jag älskar den filmen. Jag sitter alltid, varje gång, med tårar i ögon genom hela filmen. Jag märkte nu när jag tittade på den att redan första scenen så fick jag må bra känslor i hela kroppen.

Det är verkligen en må-bra-film!

_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

Igår såg vi Valentine's Day. Det är verkligen BARA "toppskåisar" i den filmen, man känner igen alla namnen.  Men tyvärr, så räcker inte de alltid hela vägen. Den här filmen var väl söt och charmig på sitt sätt och den var välspelad (såklart) och rolig men den var ganska seg ändå faktiskt. Jag hade hoppats så mycket mer på den. Rollistan bestod av Jessica Alba, Julia Roberts, Jessica Biel, Jamie Foxx, Bradley Cooper, Eric Dane, Patrick Dempsey, Jennifer Garner, Taylor Lautner, Taylor Swift, Ashton Kutcher, Anne Hathaway m.fl. Ni ser ju!
Men jag tycker absolut ni ska se den. Taylor Swift, ja, vad ska man säga. HAHA, sjukt kul. Hon spelade en så blåst tjej så de va helt sjukt men hon gjorde de riktigt bra. Åt henne skrattade man nästan varje scen hon var med. :)



:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Både "Mamma Mia" och "Valentines day" är charmiga, mysiga filmer. :) Tycker också folk borde se dom. Sett SATC2 som alla snackar om?

2010-06-07 @ 19:41:58
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0