16 Juni 2010

Har precis ätit middag :) Lax och pommes blev det. Det är typ de vi har hemma.
Det är helt sjukt vad pengarna tar slut fort!!! Fick lön igår. Betalade in till lägenhetskontot, pröjsade för Sigges kastrering och IDmärkning och sen kom jag på att ett busskort kanske är nodvändigt. Nu är det knappt några pengar kvar :O Har inte fått mina pengar från skatten än heller :/ Konstigt, ska ringa till dom på min lunchrast imorgon tänkte jag. Annars borde jag ju få en sån där lapp så man kan hämta ut pengarna snart. Har dom satt in pengarna på mitt nordeakonto eller? De som jag inte änns har kvar? Det skulle ju va jäkligt korkat!

Måste fixa matlåda till imorgon. Det blev lax kvar så jag ska laga ihop någonting som kan va till också. Pommes är ju tyvärr inte så gott att värma.



Är det något bra på televisionsapparaten idag kanske?

Kommentarer
Postat av: amina

jag har inte heller fått min skatt. det suger, du och jag är typ dom ända i hela sverige som inte fått den!

2010-06-16 @ 20:48:02
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0