26 Juli 2010

Godmorgon.
Klockan är 06:07 och jag skulle helst bara ligga i sängen ett tag till men det går ju inte, måste ju till jobbet :) Gick upp för en sådär 45 minuter sedan, plockat ihop lite sopor, fixat med disken så Sebbe vet vad han ska diska sen ;P haha. Märkt att duschen tydligen inte ville producera något varmvatten idag och gav ifrån sej ett tjutande ljud så får stå ut till ikväll, vilket iof inte är någon fara eftersom jag duschade igår morse.

Ikväll kommer det upp bilder här på alla fina presenter jag fick igår (och i förrigår), spännande va!?
Jag hade också planerat att gå och lägga mej typ kl 22:00 ikväll men det går ju inte eftersom Dexter börjar kl 22:30! Vi måste dra in tvkanaler i sovrummet för då är det ju bara att släcka lampan efter man har tittat klart, eller till och med kanske somna til tvn. Det är nice.

Dags att kanske inviga våran nya brödrost :D Och en kopp kaffe skulle inte sitta fel heller.



Hoppas ni får en bra dag, det har iaf jag planerat att ha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0