13 Juli 2010

Sitter på balkongen nu, har hittat ett litet skuggställe inne i hörnet ;P haha. Solen är fööör varm, helt sjukt. Snälla regn regna :D
Missade min tvätttid idag, blev kvar lite längre på jobbet än väntat så jag får boka om den till på torsdag och då MÅSTE jag hem så jag är hemma kl 18 så jag kan tvätta. Åker ju till Sundsvall på fredag som sagt, skulle va skönt att ha lite rena kläder då. Eller vad säger ni?
Ikväll blir det sova tidigt. Jag ska iaf försöka sova tidigt så jag är pigg och glad imorgon, sov liteför länge idag. Jävla snooz knapp! Den är farlig. Vaknade en haltimme innan jag skulle ta bussen. Snabbt som man är så hinner man ju såklart. Varför kan man inte alltidgöra iordning sej så snabbt som när man försover sej, då skulle man ha hur mycket tid som helst på morgonen.

Det känns absolut som att de går framåt på jobbet, eller rättare sagt så vet jag att det går framåt. Kunderna lyssnar på vad jag har att säga och imorgon ska jag fanimej ha mitt första sälj! Jäklar, vilken kick det skulle va! Lycka, lycka.  

Måste göra matlåda, är pank. Inte kul, inte kul. Men två dagar kvar så är jag inte fullt lika utfattig iaf.

Det är konstigt med den här värmen. Man blir inte hungrig. Jag har knappt ätit någontign idag. Dumma jag, jag vet... Men frukost var ju inte på tal om när jag försov mej, blev en nektarin påväg till jobbet. Till lunch en lite fjuttig fruktsallad från Ica To Go, men fyfasiken va mätt jag blev på den ändå ;) Och nu är det väl dagt för middag... Är inte ett dugg hungrig men man måste ju faktiskt äta.

En sista sak.
Fyfan va jobbigt det är att använda Pc efter en hel dag med Mac! Jag går hela tiden upp i vänstra hörnet för att få fram alla rutor, försöker kopiera genom att klicka med två fingrar och att scrolla ner på hemsidan ska vi inte tala om. Sitter och försöker och försöker men det går inte! Sen kommer jag på att jag sitter vid min lilla Rosa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0